otaggad tjej...

Även idag så har man inte gjort ett skit... Vaknade som vanligt av Mickes 5 alarm å somnade därefter om. När mitt alarm sedan ringde måste jag bara ha stängt av det, för vaknade sedan av att micke smsade vid 9 tiden där han skrev "du är så himla underbar babe <3". Blev så himla glad av smset, men märkte att jag hade försovit mig (började skolan vid 8.30).. orkade ärligt inte bry mig tanke på att jag va så trött + att jag åkte in till endast kliniken kl.16 (skulle haft håltimme från 11.15-16.00). Somnade om å väcktes av brorsan vid halv 12. Gick upp å fixade i ordning mig, städade lite å tog fram maten till Micke. Har i stort sätt bara gjoet det idag å snart blir de att sätta sig på bussen ner till centrum för att åka till kliniken. Så himla otaggad.... Vill bara ligga i Mickes underbara famn just nu å känna hans närhet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0