saknaden blir bara större å större

Godmorgon!
I natt blev de inte många timmars sömn trots att jag skrev godnatt relativt tidigt. Det blev nämligen så att jag skrev lite med Micke en stund innan jag somnade närmare 00.40 tiden. Han va rätt påverkad men fortfarande lika underbar ♥ saknar honom ♥

Nu sitter jag på tåget till skolan återigen för att ha ledbehandlingslektion. Skulle ha börjat halv 1 men bytte med en i klassen så att jag slutar för dagen kl.11.15. Mycket skönare !! Dock går timmarna mycket långsammare när man inte får sova längre... vill bara att Micke ska komma hem NUUU....
Anade inte att denna resa skulle ta så här hårt som den gjorde.. jag visste att jag skulle sakna honom rejält (tanke på att jag saknar honom så fort vi säger hejdå när vi bor 15min med bil ifrån varann) å tänka på honom hela tiden, men så här mycket har jag ärligt talat aldrig saknat en person.... Tur att han kommer hem i natt så jag äntligen för träffa honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0