Saknaden blir bara större och större..


Idag vaknade man vid 10.40 av att man behövde besöka badrummet.
Självklart så e de väldigt segt att stiga ur sängen men ibland så e de verkligen ett måste...
Skulle ha sprungit med Mickis vid lunchtid men det vart inget av det. Istället tillbringade jag tiden framför datan med att sammanfatta de senaste dagarna i bloggen och One tree Hill tittande.
Hjälpte även till att handla till maten, och hittade present till min kära pappa som fyller 45 år imorgon :)
 
Gjorde middag till mamma å brorsan (pappa är på Åland och spelar hockey, så han fick fixa sitt eget haha). Det bjöds på pastagratäng och sallad :)
Sen middagen så har det inte hänt ett skit... Skrivit lite med min babe och fortsatt kollat på OTH i stort sätt. Har ven hunnit bäddat rent i sängen och städat rummet, men framför allt så har tankarna varit hos Micke <3
Går verklgien itne att beskriva hur mycket jag vill ha honom i min närhet, och saknaden blir bara större och större när jag får meddelanden där det står "saknar dig babe<3", "längtar hem till dig babe<3", "tänker på dig hela tiden babe<3"... vill så himla mycket att han ska komma hem till mig nu, på en gång.. känns riktigt skönt att det snart är måndag och ännu bättre att det snart är tisdag då Micke kommer hem <3
Längtar sååååå himla mycket att äntligen få ligga i hans närhet å bara känna hans underbara kropp mot min, samtidigt som jag möter hans helt fantastiska blick<3 Älskar allt med honom helt enkelt, han får mitt hjärta att bulta och slå volter flera gånger om, och han får mig verkligen att känna mig älskad för den jag är <3
 
Snart kommer pappa hem och det är dags att fixa kvällsmackorna till oss, och göra det lite mysigt.
Hörs mer imorgon (kanske lite senare t.o.m.).
Puss & kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0