svårt å tjäna pengar, men lätt å göra sig av med dem...

De senaste dagarna har det inte hänt så jätte mycket. I måndags när Micke kom hem från matchen vart det i stort sätt sängen direkt. Låg å myste lite innam vi båda somna som stockar i varandras famn♥ I tisdags va jag ledig. Bjöd mamma på lunch vid 12 å gick runt i affärer - skulle bara kolla men kom hem till Micke med 2 jeans, 2 linnen å 2 tröjor! UPS (a) Tog det lugnt å myste med brorsan + pluggade lite tills det va dags att börja med maten. Micke kom hem vid 17.20 tiden, å maten stod på bordet. Åt tillsammans å umgicks lite tills det va dags för mig att gå till Täljehallen för att kolla Kings-LF basket med mamma. Sötnosen va för trött för att hänga på så han stannade tyvärr hemma... Blev tillslut vinst efter en match som hade allt! Sen blev det i stort sätt sängen direkt när jag kom hem till min babe♥ Igår, onsdag, va jag även ledig. Åkte upp till Skärholmen med mamma för att kolla på en alla ♥- dag present till Micke :) Blev att jag kom hem med 2 presenter till Micke + ett jätte gulligt kort, en kort tajt kjol, en jätte fin korallfärgad skjorta å en jätte söt tunika (a) snacka om att pengarna e slut efter dessa två dagar!!!!! :o Blev att man sedan tog det lugnt precis som på tisdagen, med plugg å mys med brorsan framfär tv'n. Maten stod även på bordet denna gång när sötnosen kom hem efter gymmet :) Tog det lugnt framför tv'n/datan innan de va dags att krypa ner i sängen till en film. Micke hann ligga i sängen i max 20min innan han somna (såååå sööööt) (a) Jag däremot somnade inte förrän sent på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0