Underbara dagar med Micke <3


Denna gng så kan jag inte skylla min dåliga uppdatering på skola, träningar elelr något sånt tanke på att jag har haft jullov... Denna gång så är anledningen att jag har gått och blivit förälskad i Micke och umgåtts med honom 17 dagar av 21 möjliga (A) så nej jag har inte haft någon tid!
Så nu blir det att ta tag i kragen å skriv hur mitt lov har varit (så mycket jag hinner just nu innan de e dags för mig att dra från skolan), mer än att det har varit det mest underbaraste!!
 
Fredag 28/12-12: Åkte in till Tälje vid 13 tiden för att bli upphämtad av Micke vid stationen. Möttes av en lång efterlängtad kram å en puss på munnen (A) Åkte och handlade till middagen, innan vi drog hem till hans fina lägenhet. Möttes av hans ursööööta katt :D Myste lite framför tv´n innan de va dags att börja med middagen. Han bjöd även på några glas vin  och massa varma kramar innan det var dags att gå ner till CP där vi skulle möta upp Mika innan vi skulle dra up till hovet för att kolla på AIK-Timrå matchen. Nere på CP bjöd de båda på några cider + 2 st som vi skulle ha på tåget upp. Snacka om att de gjorde en påverkad innan mna ens kommit upp till Hovet å innan kl. hade slagit 19 tiden haha xD Micke, som är gnagare, hade fått på mig en AIK halsduk (vilkeet kändes riktigt fel tanke på att jag e ssk´are, men vad gör man inte för den man gillar) + att vi hade biljetter  i AIK klacken :o haha hur skulle detta sluta xD
I periodpauserna bjöd Micke å Mika på ännu mer cider - snälla som de e :) Vinst för AIK med 1-0.
Drog sedan tillbaka till CP där vi träffade Mange (deras arbetspolare). Det bjöds på ännu mer dricka å vällen vart bara bättre å bättre ju längre den pågick! :) Drog vidare från CP till ett annat ställe där det vart ännu mer drickande! De ville verkligen se mig full, tur att de va lika mycket påverkade som mig (om inte mer för jag kunde iaf gå rakt ;)) haha. Myste å kysstes med Micke hela kvällen - snacka om att jag verkligen gillar honom (å de har inte med alkoholen att göra!!!!!)! Kvällen slutadäven med att jag fick ett stort glas öl över hela mig - å som killarna utbrast "Zandra nu är du jävligt vååååt ;)" xD Snacka om att vi alla brast ut i skratt, även de runt omkring oss xD hahahah så jävla kul, men jag kände mig väldigt äcklig!
Kvällen slutade med att jag blev bjuden på kebab efteråt, innan de va dags att gå hem med Micke. Slutade med väldigt mycket mys (tolka de som ni vill ;))! Somnade tillslut i Mickes varma famn <3
 
Lördag 29/12-12: Vaknade upp i Mickes famn vid 14 tiden av att brorsan (katten) kröp under mitt täcket. Låg å kollade på Micke medan han sov. Så himla söööööt, aldrig sett någon så söt tidigare (A) Kunde ligga där hela dagen <3 Vi gick upp vid 15.30 tiden, så vi hann umgås lite innan man blev hämtad av mina päron. Åkte hem till mina kusiner på middag, men hade hellre stannat hos Micke! :D
Satt och smsade med honom hela kvällen, å va nog mer social med honom än med de vuxna, haha.
Somnade på en gång med Micke i mina tankar <3
 
Micke å brorsan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0