You & me

Onsdag: vaknade, precis som vanligt, av Mickes alla alarm vid 5 tiden. Gav varann en hejdå kyss, jag somnade om å han åkte till jobbet. Vakna upp igen av att brorsan lagt sig bekvämt bredvid i sängen- så söt! Hann med en hel del hemma fru sysslor (å konstigt nog så va de kul å tiden gick välsigt snabbt) innan de va dags att fixa i ordning middagen till sötnosen och mig :) Satte sig framför tv'n å myste samtidigt som vi käkade. Han gameade lite med Hampus innan de va dags att sova. Somnade i stort sätt direkt♥ Torsdag; sovmorgon (för min del)! Åkte till skolan vid 11.30 tiden. Självklart va tgen försenade så anlände till skolan lite senar, tur att man inte va ensam on förseningar. Kliniken gick bra sen på kvällen! Kom hem vid 21 tiden å messade med Micke resten av kvällen ♥ Fredag: sluta skolan vid 11.15. Åkte till Tälje å gick runt på stan tills mamma sluta vid 16 tiden. Träffade även sötnosen en snabbis när han hade slutat gymma.Trots att han va sliten så va han väldigt söt ♡ Blev att man åkte med päronen hem å messade med Micke. Slutade med att jag åt middag hemma å tog bilen in till stan igen för att kolla på AIK matchen med babe (lyssna mest på ssk matchen som även visades), för att ingen av hans polare va hemma (som e aik'are). Blev att han tog nga bira, å skulle sedan iväg till en polare å småfesta. Trots att matchresultaten inte gick våran väg (vare sig för aik eller ssk) så hade man iaf världens underbaraste sällskap♥ blev tillslut så att jag skjutsade hem honom efter matchen, för trött att dra ut, vilket jag tyckte va skönt :) Låg sedan å smsade med honon hela kvällen! Helt underbart♥ Aldrig varit så här förälskad tidigare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0