Jobb jobb jobb..

Har inte haft så mycket att skriva de senaste dagarna eftersom de har bestått av exakt samma sak - JOBB HELA DAGARNA!!!! Så ledsen att det har varit dåligt med uppdateringar. Fick ett väldigt varmt välkomnande i torsdags när jag kom hem från jobbet vid 22.20 tiden. En väldigt glad och ur gullig pojkvän som nästan slängde sig runt mig och gav mig världens längsta och underbaraste kram å pussar förstås :´) Snacka om att man har saknat honom dessa dagar, även om det bara har varit 2 dygn, men väldigt långa dygn.. Älskar honom från himmel och jord å så pass mycket mer<3 <3
Idag vart de inge jobb för mig... Jag har nog jobbat sönder mig och inte tagit hand om sig själv på bästa sätt, med ordentligt med sömn och mat. Ligger nu nerbäddad i soffan med feber, kallsvettande och väldigt yr och illamående till och från... Skulle egentligen ha jobbat 12 tim idag också men så vart de då inte :/ Får se till att vila ordentligt idag så jag kan jobba imorgon och varenda dag i 1,5v framåt innan de e dags för någon dag ledigt. Tur att man har en underbar pojkvän som nu är hemma igen efter sin tripp till landet och sina polare i Nyköping igår till idag, och tar hand om mig om om jag vore dödssjuk - så himla söt :) Älskar honom så himla mycket <3 Nu blir de att krypa ner ordentligt i soffan och titta på film, å förhoppningsvis slumra till lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0