You´ll never walk alone, I´m always by your side

Sammanfattning från de senaste 2,5- 3 veckorna: Ons- sön, 26-30/6: Jobbade hela dagarna. Kom antingen hem till en sovande pojkvän eller en pojkvän som satt vid datorn. Hände annars inte så mycket dessa dagar - rätt chill :) Mån, 1/7: 5 underbara månader med världens finaste kille <3 Älskar dig mer än allt i världen älskling <3 Tis, 2/7: Grattis Alexandra, 21 år! :) Fixade å donade med en överraskningsmiddag till älsklingen tills han kom hem från jobbet vid 17.30 tiden. Hade fixat så att hela hans familj, min familj, hans 2 kusiner å den enas flickvän å 2 polare till Micke va på plats i vardagsrummet när han kom hem från jobbet. Han hälsade på mig å brorsan som vanligt å frågade som vanligt hur dagen hade varit osv. Tillslut blev de att jag bad honom blunda å ledde in honom i vardagsrummet där alla va samlade. Han fick öppna ögonen å vart helt chockad när han såg alla. Han visste verkligen inte va han skulle säga haha. Hans min är oförglömlig (A) Hade jätte trevligt hela kvällen med god mat å efterrätt, och framför allt trevligt sällskap. Han öppnade presenterna å vart väldigt glad å fortfarande helt chockad av överraskningen. Jag gav honom ett bryt hjärta med med Z:a på hans halva å ett M på min halva, + ett par turkosa shorts och en turkos/vit randig T-shirt. Han va väldigt tacksam över allt :) Hade som sagt en helt underbar kväll med trevligt sällskap. Blev en hel del mys senare på kvällen innan vi båda somnade i varandras famn <3 Love you honey <3 Ons - tors, 3-4/7: Jobbade på assistent boendet kl.16-21. Hade två lugna arbetsdagar med väldigt lite att göra. Hann även packa klart min resväska till Kreta resan på fredagen, tillsammans med älsklingen, Rickard och hans flickvän Ninni :) Kommer bli awesome!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0