50 % naprapat! Ser fram emot en underbar helg med Madde!

Skolavslutningen va väldigt lyckad med mina underbara klasskamrater och toppen lärare! Tack för dessa underbara 2 åren på skolan, med mycket skratt, skojigheter, sura miner, svett och tårar, men framför allt underbara tider! Härmed är man nu 50% naprapat och ser verkligen fram emot de resterande 50% ´en med er! <3 Trevlig sommar allihopa så laddar vi till hösten!
Åkte till Tälje för att träffa Madde. Begav oss hemåt å tog det lugnt en stund innan vi åkte till Ica Maxi för att storhandla, bokstaverar STORHANDLA!!!! Pengarna försvann direkt hehe. Men men vem har sagt att de e billigt med mat... Åkte hem å gjorde i ordning tacosen, fick besök av min familj innan vi fortsatte kolla på Let´s Dance finalen - Stort grattis till Marco och Cissi!! Kollade därefter på filmen Ego och myste med lite cider och chips. Mycket trevligt! När vi bestämde oss för att lägga oss måste brorsan fått ett ryck. Han sprang runt å va verkligen överallt i hela lägenheten så de dröjde ett tag innan vi äntligen kunde sova - trodde vi. å väcktes vi av att min mobil ringde. Å vem kan ni ju gissa - Micke! Snackade ett tag, men de vart nog mer svammel tanke på att han va dyngrak. Förvånad ? Nej inte de minsta ;) När vi väl hade lagt på å va beredda på att somna om igen, ringde Micke igen. Han kan ju inte ah kommit ihåg att han precis lagt på, eftersom han sa i stort sätt samma sak haha. Pratade en stund innan han sa att jag skulle få fortsätta sova. La på å försökte somna om igen MEN ytterligare en gång ringde älsklingen. De e nog inte bara jag som saknar honom utan får en känsla av att han känner dsm ;) sa tillslut godnatt och att vi skulle höras imorgon. Trots att han väckte oss 3 ggr så kan jag inte vara sur på honom. Han är min ögonsten och betyder allt! <3 Älskar honom mer än allt å längtar tills på söndag kväll då jag ska hämta dom på Arlanda <3 Jag å Madde lär nog inte ha somnat förrän efter halv 4 någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0