"Det är grymt skönt att vara hemma igen och känna din närhet älskling! Älskar dig sjukt mycket! <3"

Hela söndagen bestod av att städa hela lägenheten från topp till tå, utan och innantill. Tur att man hade hjälp av Madde, så man hann med allting. Vi hann med allting förutom att käka lunch haha. Hon blev sedan hämtad vid 17 tiden någonting, och därefter vart de bara att jag tog det lugnt tills jag skulle bege mig till Arlanda för att (äntligen!!!!!) hämta älsklingen och Wille. Hann även med att kolla en film (minns ej va den hette) innan de va dags att åka. Gick väldigt snabbt, inga köer, så hann förbi McDonalds innan det va dags för dem att landa. Tyvärr va milkshake maskinen trasig så fick nöja mig med en cola. Väl framme vid Arlanda gav jag älsklingen en stor varm kram och efterlängtade kyssar! Gud va jag har saknat denna kille!!!!! Gav även Wille en hej kram. Blev att vi skjutsade hem Wille till Stockholm Södra, där hans mamma bor, innan vi fortsatte hemåt. Kom hem vid 23 tiden och det va bara att slänga sig i sängen direkt. Blev en hel del efterlängtat mys innan vi båda somnade i varandras famn och till Mickes ord "Det är grymt skönt att vara hemma igen och känna din närhet älskling! Älskar dig sjukt mycket! <3" <3<3<3<3<3<3<3<3
Gav Micke en välkommen hem blomma och lite choklad!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0