Man har alltid hört att man är alldeles för snäll

Snäll som jag är (å världens bästa flickvän enligt älsklingen) så skjutsade jag älsklingen enda upp till Sundbyberg, dvs han jobb, pga att han inte fick köra själv tanke på att alkoholen inte hade gått ur hans kropp än... Direkt när man hade lämnat av honom å börjat begett sig hemåt igen fick man 2 st sms av älsklingen, där det stod " Du är så jävla bra å underbar älskling! Jag är världens lyckligaste pojkvän som har dig !<3 Är skyldig dig massor som tack <3" och på de andra "Älskar dig så jävla mycket älskling!<3 ska bjuda dig på riktigt fin middag när du minst anar det! är som sagt skyldig dig massor som tack <3" Man kan inte bli något annat än glad å lycklig :') Han e verkligen världens underbaraste pojkvän, älskar honom med hela mitt hjärta å mycket mer <3 Blev att man kröp ner i sängen när man kom hem igen, men de kändes lite surt att behöva somna om igen nu när klockan lixom ändå va 6.45 och man va relativt pigg. Tog fram min bok å låg å läste och smsade med älsklingen tills klockan blev 10 då jag somnade. Vaknade vid 12 å sedan kl. 13 igen. Hoppade in i duschen å gjorde i ordning lite mat, innan jag skulle bege mig ner till stan för att möta upp älsklingen kl.15.45. Kom hem vid 17 tiden ca å slängde oss i soffan direkt 45min innan han åkte till Gnesta för att köra paintboll med Hampus, Richard å Wille. Förhoppningsvis så kommer han hem någorlunda tidigt ikväll så han får lite mer timmars sömn än 4, men som han själv säger "jag kan inte lova något älskling ;P" haha. Glädjer mig att han har hittat något som han tycker är kul mer än att bara sitta å gibba framför datorn :) För min del så blir de att kolla på serier, käka något å bara ta de lugnt i soffan, tills klockan närmar sig läggdags. Ni får ha en fortsatt trevlig tisdag, så hörs vi när vi hörs :) Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0