Underbart att få träffa min älskade & saknade vän igen<3

Igår blev de, precis som alla andra vardags mornar, att man vaknade av Mickes alarm och att man sa hejdå till varann innan jag bäddade ner mig i sängen igen. Tog 9 bussen ner på stan för att träna med mamma en sväng, och köpa strumpbyxor och en ny bh (leopard mönstrad blev de tillslut) innan jag begav mig hemåt en snabbis. Blev i stort sätt bara hem å vända innan jag skulle ner på stan igen och möta min efterlängtade vän Michaela :D Har inte träffat henne sen juldagen på krogen :o inte okej!!!!!!!!!!!!!!! Satte oss vid Maren med en varsin mjukglass och bara pratade. Hur mysigt som helst, å de märks att man har missat en hel del den senaste tiden. Pratade fram till 15.10 då vi tog bussen hem till lägenheten för att jag snabbt skulle byta om och sedan ta bussen ner till stan återigen för att då ta tåget till Tumba där jag skulle möta upp älsklingen och svärfar. Skulle nämligen hjälpa svärfar med att stå på land och ta emot all skräp som han och en som heter Mats skulle dyka och plocka upp på badstranden. Va inte det skönaste vädret ute, tur att man hade en varm och underbar pojkvän som stod å höll om mig hela tiden när han såg att jag frös - saknat hans närhet som fan <3 Blev sedan bjudna på pizza av svärfar innan vi begav oss hemåt och kröp ner i soffan framför tv´n en stund. Närmare 22 tiden gjorde vi i ordning oss för sängen. Somnade dock inte förrän närmare 23 <3
Love you girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0