"älskling, skynda dig så jag hinner hålla om dig innan jag somnar"

Igår hände de inte så jätte mycket på min lediga dag. Tränade med mamma på morgonen fram till 11.30 då hon sedan skulle iväg å jobba. Jag åkte hem å hämtade bilen, för att sedan fortsätta vidare till Ica Maxi för att handla lite smått å gott, nä men handla till maten. Resten av dagen bestod mest av plugg och mys med brorsan. På kvällen va de fotbollsträning- gick helt okej. Blev sedan tvungen att hämta Micke å Mika på Stanleys, å skjutsa hem dem (tagit ett antal öl medan de kollat pp Aik matchen- relativt dragna båda två). Blev att jag stannade kvar där en stund (1.5tim) å höll dem sällskap. Åkte sedan hem å bäddade om min babe innan jag hoppa in i duschen. Mickes sista ord innan han somna va "älskling, skynda dig så jag hinner hålla om dig innan jag sonnar♥". 3min senare när jag om tillbaka sov han så sött :') Guuuud va jag älskar denna kille♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså rubriken!!!! Huur gulligt?! Ni är så söta tillsammans. (Okej inte för att jag har sett er tillsammans haha men det jag har hört och läst ;) ) <3

Svar: Micke e världens gulligaste å mest underbaraste !!!!! :DTack sötnos!!! Du lär få träffa honom så småningom ♥
Zandra Kjelledal

2013-03-04 @ 23:40:32
URL: http://sofiataraldsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0