always on my mind ♥

Denna lördag har väl varit okej. När Micke kom hem från gymmet blev de att han fixade i ordning sig, fråga om jag skulle ha ngt från systemet å därefter åktr vi dit för att han skulle ha ett antal bira å jag 3cider till kvällen. Sedan åkte vi förbi max å köpte oss en varsin hamburgare - snäll som Micke är betalade han allting (cidern å maten) :) han åkte sedan hem å lämnade mig innan han fortsatte till Gnesta för att hämta upp Hampus å sedan till Norrköping för att fira hans systers kille. Blev att vi kysstes hejdå å att vi skulle höras på mobilen under kvällen. Blev att jag fixade litr hemma innan familjen häntade upp mig för att dra vidare till basketmatchen- en riktigt tråkig match- förlora med typ 30p eller ngt sånt -.-' Åkte å handlade lite innan de skjutsade hem mig igen. Fixade i ordning maten jag köpt å lagt in de i frysen/kylen. Sara kom vid 18.45 tiden någonting. Vi tog oss en cider/vitt vin å satte oss i soffan och pratade om allt å alla. Väldigt trevligt! Drog upp till pizzerian å köpte hem varsin pizza till melodifestivalen. Ärligt så va de mycket bättre låtar förra året men ah... tur att man hade bra sällskap hela kvällen :) Sara drog hem vid 22.50 tiden å jag satt och kollade på två filmer slm gick på tv'n. Smsade lite smått med älsklingen innan jag precis kröp ner i sängen. Känns väldigt ensamt att ligga i en dubbelsäng ensam å inte känna Mickes närhet/kropp emot min :( can't sleep without him :( ♥ Får se när jag somnar. .. känner mig väldigt trött men ändå så väldigt ensam :( tur att jag alltid kommer ha Micke i mina tankat♥ love you honey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0