Bästa lördagen på länge med älsklingen♥

Bästa lördagen på länge !!! Vakna innan alarmet, av att Micke låg å smekte min kind lite lätt. Så söt han e :) låg å myste tills alarmet ringde, då jag skulle fixa i ordning mig tills Mimmi skulle hämta mig vid 7.10. Tuneringen gick helt okej för att vara första match liknande situationerna, förlora första å vann andra matchen. Fick ett erbjudande av IK Tun's tränare att börja spela med dom i div 2, haha. Va jag vart förvånad när han kom fram å frågade. Mina tränare bara skrattade å sa att jag inte va till "salu" haha. Kul att andra tränare tyckte att jag va bra! Åkte sedan förbi systemet, å köpte nga cider till kvällen så att man inte skulle vara helt nykter när man väl skulle bege sig upp till söder för att träffa babe å hans jobbarpolare. Inge kul å dricka själv men va skulle man göra ;) Drog upp till söder vid 18.58 tåget å möttes upp av Micke vid medis. Vi gick till en bar där det va 23- års åldersgräns :o micke kom in där för att han kom i sällskap med äldre personer (polarna) + att de va relativt nyktra (vilket jag inte tror egentligen). Micke hade pratat med vakten å frågar om han fick gå å möta upp mig. Vakten hade frågat hur gammal jag va tanke på åldersgränsen, men sa att jag fick komma in om jag var ensam å nykter- jag kom in! :)) Träffade Mickes boss Tomas, arbetsledaren Peter å så va de en till från arbetet. Riktigt trevligt hela kvällen, dock va grabbarna väldigt dragna haha. Tomas blev utkastad så vi drog vidare till Big Ben (?) där alla kom in. De bjöd hela kvällen, blev mycket skrattande, prat, dansande (micke bjöd upp till dans flera gånger; vals, bugg, tango å tryckare- haha en riktigt rolig plojgrej, så kul♥), supande å mysande. Så mycket mysande som de vart igår har de nog inte blivit ngn gång, på alla möjliga ställen; dansgolvet, toan, vid bordet, baren osv- älskar denna känsla♥ De roliga va att alla fick ett varsitt ragg denna kväll (jag å micke hade varann från förata början såklart men de andra) å alla hade en riktigt lyckad kväll tillsammans trots att Tomas även denna gång blev utkastad. För en gångs skull så fick Micke se andra bli utkastade å inte han själv. Stolt över honom eller hur man nu ska säga haha♥ vi drig till tåget vid 00.16 å åkte hem. Micke somnade nästan direkt mot min axel å hans hand i min. Strax därpå somnade jag mot hans huvud. Jag väcktes av att en snäll kille sa att vi va framme i tälje. Tyvärr va micke ganska dryg när vi skulle kliva av tåget. Första gången sen vi träffades så va han dryg å vägra lyssna (han va jävligt packad), men tillslut så fick han ge sig å hängde med. När vi kom hem hann han i stort sätt bara kyssa mih godnatt, ge mig en varm kram å sen somna innan han hann lägga huvudet på kudden- precis som vanligt haha. Gud va jag älskar honom, med hela mitt hjärta å ännu mer♥ går inte att beskriva hur starka mina känslor blir för var dag som går♥ å de bästa av allt e att han känner detsamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0