"botten upp"

Påsk helgen va helt underbar med älsklingen å hans familj vid deras sommarstuga :) kom dit vid 18.30 någonting å tog de lugnt hela kvällen i Malin å Ulriks stuga. Skrattade, skojade å hade de allmänt mysigt :) närmare 23 tiden sa jag å Micke godnatt å gick in till oss. Somnade direkt i varandras famn♥
I lördags väcktes vi av att Malin smsade å meddelade att de va frukost. Tog de lugnt på förmiddagen, släppte ut brorsan i snön en stund innan vi ungdomar tog varsin solstol å satte oss utr på isen å solade i 3-4tim ca. Riktigt skönt :) dock hade inte Micke å Micke (min Mickes syrrans kille) ingen tur med pimplandet haha. Närmare kvällen gjorde vi i ordning oss för påsk middag innr hos deras mormor å Hasse. Mycket trevligt! Jag fick dem även till ett rikigt gott skratt vilket jag alltid kommer bli påmind av hahahaha. Alltid jag å skämma ut mig ;) Vi gick sedan in till Malin å Ulriks stuga å kollade på Die Hard 3 (tror jag). Jag låg i Mickes knä å hade hans armar runt mig medans brorsan låg på min mage å spann - så himla mysigt :') precis som en enda stor familj, de enda som saknades va en liten bebis som både jag å Micke snart vill ha. Känns grymt att vi känner detsamma om att skaffa barn tidigt å att vi båda längtar tills den dagen inträffar då jag går runt med en kula på magen :') Vore så underbart mysigt♥ Blev att jag å älsklingen tassade in till oss å myste ännu mer efter filmen. Går inte å beskriva min kärlek för honom- obeskrivligt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0