dålig väckarklocka!

Vart en lugn måndag överlag. Efter skolan va de bara att åka hem för att Hampus manma skulle hämta hans plånbok som han tydligen hade glömt i bilen när de va i Norrköping, å Micke skulle inte komma hem förrän 19 ca. Maten stod på bordet när älsklingen kom hem, precis som vanligt. Tog de lugnt framför tv'n å därefter plugg/gibbning. Kröp ner i sängen vid 21.30, gav Micke massage som han somnade till. Vaknade till efter en stund (10min efter att jag slutat massera) å kysste mig godnatt, tog min hand å så somnade vi båda ♥
Idag va jag ingen bra väckarklocka åt älsklingen xD vaknade av alla hans alarm men när han hade stängt av det sista så måste jag ha somnat om för han röck till å sa "ups" medan han satte på sig kläderna å gav mig en morgob puss. Klockan va nämnligen 4.33 å bussen gick 4.39. Jag gick upp å la ner hans matlådor i påse + ketchupen medan han borstade tänderna så att han hann med bussen. En snabb hejdå puss hann han med oxå- ett måste enligt honom :') Blev att jag kröp ner i sängen igen å vakna av alarmet kl.10. Gjorde mig i ordning, plockade ur diskmaskinen å begav mig till bussen. Sitter nu på tåget till skolan, för att ha ledbehandlingslektion å sedan klinik. Hoppas på intressanta patienter ikväll oxå- gör att timmarna går snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0