every time i'm with you, I smile

Denna söndag har varit väldigt lugn precis som alla andra veckor. Vi båda vaknade tidigt (9) men somnade om till å från. Den sista timmen, 12-13, låg vi bara å myste i varandra famn. Jag låg på Mickes bröst å höll om honom, han låg å höll om mig samtidigt som han höll mig i handen + att brorsan kom å la sig på Micles andra sida å över hans mage - SÅ HIMLA MYSIGT!!! En enda stor familj♥ Vi gick sedan upp å satte oss framför tv'n å datan en stund inna vi fixade i ordning brunchen- hamburgare. Sen dess har det inte hänt så jätte mycket. En lugn söndag helt enkelt. Vi skulle ha åkt å köpt mikro men ingen av oss orkade haha. Får bli en annan dag förhoppningsvis :p Just för tillfället ligger jag i soffan å myser med älsklingen, samtidigt som vi kollar på Sofias änglar. Snart blir de dags att fixa tacosen å mysa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0