Fått andra jobbet på andra försöket :) yäy!!!!

Vaknade flera gånger i natt av att Micke kröp tätt tätt intill mig å la armen om mig (presic som jag brukar somna med armen runt honom å han håller min hand mot sitt hjärta), någon gång vaknade jag även av att han pussade mig på munnen - så himla söt (a) älskar honom♥ Gick upp vid 9.10 (lät Micke sova), gjorde i ordning mig för att sedan åka på arbetsintervjuv på ett assistensboende :) det gick väldigt bra å chefen va väldigt trevlig! Hon erbjöd mig jobbet :D så himla glaaaaaaad!!!!! Av två möjliga intervjuer så har jag fått båda jobben på en och samma vecka :D Åkte hem igen å fick en stor grattis kram å puss av älsklingen innan vi satte oss ner för att käka frukost å umgicks med päronen innan vi åkte hem igen. Sitter nu hemma i lägenheten å pluggar medan Micke fixade sina räkningar. Blir nog snart å fixa lite käk innan jag ska fortsätta plugga inför tentan imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0