Kungarna levererar när de gäller som mest!

Direkt efter skolan drog jag iväg till gymmet. Va väl där runt 12.40 tiden å tog 15.30 bussen hem. Blev ett riktigt hårt ben å mag-pass. Mina ben vek sig så fort jag tog ett steg, ffa. när jag gick i trappor haha. Åkte hem å tog de lugnt, messa med älsklingen å hade maten klar när han kom hem :) Myste lite med honom innan de va dags för mina päron + morfar att hämta mig å sedan åka på basket - femte avgörande kvartfinalen mellan Södertälje Kings å Solna Vikings. Micke skulle ha hängt med men hade världens huvudvärk å tandvärk så han stanna hemma. De va väldigt synd för han missa en riktigt grym match! Den hade verkligen allt!!! Kings tog övertaget redan från start å hade en fin 24p ledning i halvlek. Vann tillslut med 98-74 å tog sig vidare till semifinal mot Uppsala! Kommer bli tufft men självklart hejar man fram sitt lag! Åkte sedan hem till lägenheten för att hämta lite grejer, visa morfar lägenheten å säga hejdå till Micke (skulle sova i järna pga jobb imorgon)... de e alltid lika svårt å jobbigt att säga hejdå till älsklingen trots att de bara e över en natt :( gör ont å vara utan honom, å de känns riktigt tomt här i sängen när han inte ligger bredvid :( låt dessa timmar flyga förbi så jag får slänga mig i hans underbara famn igen♥♥♥♥ Nu blir de sängen för att jag ska orka jobba kl.9-17 på Saltå café :) godnatt sov så gott! Puss å kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0