Micke you are my first big love, and I hope you are the last one too <3

Blev inget plugg å inte så jätte myspys med älsklingen igår, utan han fick mig att fastna för ett spel på mobilen xD Måste ha sätt riktigt kul ut, för vi båda satt å spelade de (han framför datan å jag i soffan), å vi båda reagerade på samma sätt när det inte gick som vi ville. hahaha. Kom väl i säng vid 22 tiden någonting där vi mest låg å pratade, myste lite, men somnade med att jag höll om honom å han hade min hand mot till hjärta, precis som vanligt. Väldigt mysigt! :) <3
Idag va man riktigt seg när Mickes alarm ringde. Jag fick i stort sätt dra upp honom, trots att man själv va som en zombie. Gjorde i ordnings hans matlåda innan vi sa hejdå till varann. Jag kröp ner i sängen igen direkt å skickade som vanligt ett litet sms till honom "Saknar din närhet babe <3" å det pirrar i magen och leendet tar aldrig slut när man får som svar "Saknar din närhet också hjärtat! älskar när du håller om mig som du gör<3" :') Går inte att sluta le, ler t.o.m. nu när jag skriver om de (A) Märks att man är förälskad <3 Drog upp till Sthlm, fick veta att läraren vi skulle ha va hemma med sjukt barn, så vi fick jobba självständigt med en uppgift som vi skulle lämna in som närvaro - dvs en måste uppgift. Lite surt tanke på att man blev klar efter 1 tim ca, å sitter nu å väntar på att kliniken ska börja (kl.12.45). Hoppas att det tiden går relativt fort så att man kommer hem till älsklingen snabbt :) Som jag längtar <3 Fick även veta (igår iofs) att jag ska på jobb interjuv i helgen på ett assistentboende hos personer med lika sorters diagnoser :) Väldigt trevligt, å de får jag tacka min snälla kompis Kristoffer för, som själv jobbat där :) Tack så mycket!!! Vem vet, jag kanske t.o.m. har skaffat mig 2 extra - & sommarjobb inom en vecka :D Snacka om att de skulle vara grymt skönt!! <3 + att jag äntligen kan börja betala Micke lite oxå för hyran, bilen å allting som han nu har stått för själv + mat utan att han ska känna att han måste flytta över pengar bara för att jag är student å inte har ngn inkomst. Han har iofs sagt att han ska göra det å att jag inte ska behöva betala all mat hela tiden, men va fan jag bor hos honom till 99% å får använda bilen när som (när han självklart inte har den själv) UTAN att betala ngt :o Klart som fan att jag ska betala maten i sådanafall! Vi är ju trots allt två stycken som bor under samma tak å har samma möjligheter att använda bilen, å ska ju samtidigt ha mat båda två, så något får han dela med sig när det gäller betalningen! :) Många tycker nog att jag är lyckligt lottad att det är så, slippa betala för något, men jag får faktiskt jävligt dåligt samvete för att jag är i denna sits :o käns inte riktigt schyst varken mot honom eller för mig, som bara följer med på ett bananskal. Vill ju inte att förhållandet ska ta slut bara för att han känner att han inte få något tillbaka :o inte för att jag vill att de någonsin ska ta slut, varken pga. detta eller något annat, men ni förstår grejen! Han är min första största kärlek å vill även att han ska vara den SISTA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0