Rubrik saknas

Tyvärr blev de inge mer inlägg igår men hoppas att ni klarade er ändå ^^ Blev inte att jag gjorde så mycket mer än de jag skrev igår: lagade Micke 6 matlådor till denna vecka, städade lite allmänt, la ner mina kläder i en av Mickes lådor (har haft mkna i väskan i hallen^^), hängde upp hans kläder som låg i rummet, pluggade lite smärta innan Micke ringde å sa att han va på g hem å de va dags att börja med middagen :) blev riktigt lyckad tkr jag! Tyvärr så mådde Micke väldigt dåligt (bakis som fan) från gårdagens partaj så han åt inte så mkt, ville dock ha det i matlåda för de va så gott så jag fixade i ordning de till honom medan han gjorde i ordning sig för sängen. Blev tyvärr inte så mkt mys pga att han mådde som han gjorde men han sa att vi får mysa massa imorgon å framåt för han saknar de :') Han somnade så sött vid 21 tiden å jah slmnade säkert vid 21.30-21.45 någonting. Skönt med massa timmars sömn!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0