"Skulle aldrig såra eller lämna dig hjärtat! Älskar det vi har byggt upp å det bästa av allt är att det här bara är början!♥"

Dagens klinikpass va väldigt lugnt för alla i min klass, vilket gjorde att tiden stod still. Tog sällskap till Rönninge med älsklingen å hans jobbar polare där vi skulle bli hämtade av Hampus mamma (Mickes andra mamma) eftersom hon skulle hämta Hampus plånbok :) hon va väldigt snäll å trevlig!!! :) Fick även höra från henne (via Micke) att hon tyckte att jag va jätte söt, trevlig å en tjej som Micke skulle vara väldigt rädd om :$ när han sa allt de till mig, kramade han om mig å kollade in i mina ögon å sa "skulle aldrig såra eller lämna dig hjärtat! Älskar de vi har byggt upp å det bästa av allt är att det här bara är början!♥" å kysste mig ömt!!!! :') så himla sööööööt! !!! Världens bästa♥♥ går inte att beskriva hur starka mina känslor är för honom! De växer bara mer å mer för var dag som går!! Really love him♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0