"you are with me wherever I go babe"

Denna tisdag v inte den bästa om man säger så... Först å främst så vart de ingen träning som jag tänkt innan skolan- orkade verkligen inte.. När jag sedan skulle ta bussen hemifrån kl.10.54 (gick ut vid 10.48) så såg jag att den precis åkte - 5min tidigare än den skulle :o blir man lack eller vad!!!!!?!?!? Blev att man fick skynda ner (gåendes) till centrum för att hinna med tåget. Hann precis! Nör man kommit halvvägs så blev vi stående ett bra tag innan vi kunde fortsätta. Tror jag kom till skolan 13.05, 35min sent :o så himla typiskt.... resterande skoltiden gick fort å fick skjuts hem till järna av pappa. Mamma tvingade hem mig för att jag skulle hjälpa till å fixa hemma för att de skulle se snyggt ut tills på fredag då Mickes föräldrar kommer på middag :) men precis som vanligt ledde allting till tjaffs mellan mig å mamma vilket slutade med att jag satt på mitt rum vid datan å INTE hjälpte till där nere. Pluggade även lite - duktig tjej! Nu ligger man i sängen i sin ensamhet å tänker på min babe♥ han lär nog ha somnat för länge sen oavsett om jag ligger bredvid/på hans bröst eller inte, haha. Så söt ♥ hoppas jag kan somna snart så jag orkar upp imorgon, å plugga till tentan på torsdag + fredag.... gud va jag längtar (NOOOOOT)... Godnatt allihopa! Love you all ♥
Fick sötaste smset av Micke precis innan han la sig i sängen- "you are with me wherever I go babe <3" Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0