50% naprapat, nu taggar vi för skolavslutningen och en helt underbar sommar!!!!!!!

Vaknade som en zombie när alarmet ringde halv 7... Det kändes att det inte blev speciellt många timmars sömn, och att jag sov oroligt - att det var någon som saknades vid min sida... att de ska vara så himla jobbigt å vara ifrån personen man älskar :( de e ju ändå bara fram till söndag kväll/natt... Känns ändå som en evighet... Tur, som sagt, att Madde kommer ikväll och håller mig sällskap - girl night <3 Men iaf, gjorde i ordning mig till skolan, fick skjuts ner till centrum av mamma (hon skulle ändå hämta bilen som vi hade lånat), tog tåget till Stockholm och begav mig till skolan. Hade redovisning nu på förmiddagen, kl.9-11, i biomekaniken. Skolavslutningen börjar inte förrän kl.14 så de känns lite surt å vänta till dess men va ska man göra, när man inte hinner hem... Några från klassen drog till systemet för att sätta sig å njuta av sista dagen för denna termin lite i förskott. Hade gärna hängt med men ska köra när jag kommer hem, så jag hoppar alkoholen... Får ta någon cider med Madde sen ikväll till tacosen och fredagsmyset :)<3 Ska bli grymt skönt omed sommarlov nu! Känns som om att det här året abra har flugit iväg, men att man ändå har haft världens panik och ångest för att hinna med allting, även om första året va värre då allting va så nytt. Så himla glad att jag hamnat i denna underbara klass och att vi har dom underbara lärare som vi har :D När man hamnar i svackor och tappat motivationen, så ahr både kamraterna och lärarna funnits där med en hjälpande hand(om inte flera) & stöttat en hela året, oavsett hur jobbigt det har varit. Är sjukt stolt över mig själv att jag klarat av det här och verkligen ser mina kunskaper :D Grymt kul!!!!! Ser fram emot de kommande 2 åren, innan examen och komma ut i arbetslivet! Love my school and my classmates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0