Dålig uppdatering. .. igen...

Fredag: blev endast att jag masserade Gunilla å Mange. Alex blir de på onsdag istället. Resterande av fredagskvällen myste jag med älsklingen i soffan. Kolla tv å bara chillade. Blev att man väckte älsklingen vid halv 11 å la oss i sängen istället. Mys♥
Lördag: jobba kl.10-15.20. Åkte hem för att hämta upp Micke, för att sedan åka till Ikea för att köpa matta, soffbord å kuddar till soffan. Vi båda som älskar (ironi) att gå på ikea... gick väldigt snabbt å hitta de vi skulle. Kändes väldigt bra att jag fick vara med å betala på möblerna, känns verkligen som om att de e vårat nu å inte bara hans. Underbar känsla♥ På vägen hem hämtade vi upp Bonnie i Tumba för att sedan åka hem å montera upp bordet (eller ah Micke) innan vi skulle vidare till Gnesta för att umgs mes Hampus. Jag körde tanke på att jag skulle jobba dagen efter. Va väldigt trevligt, blev mkt skratt å skojigheter. Blev lite extra mys med älsklingen medan Hampus å Bonnie va ute å rökte, hehe (a) åkte hem vid 1-1.30 tiden. Skjutsa hem Bonnie å tacka för kvällen innan vi åkte hem å somna direkt i varandras famn som vanligt♥
Söndag: jobba kl.11-17. Åkte förbi ica på vägen till päronen för att köpa mamma en morsdags blomma. Käkade middag å hade de allmänt trevligt hos dem tillsammans med älsklingen. Åkte hem vid 20.40 tiden för att kolla på Wallander- hämnden. Myste med älsklingen innan vi somna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0