Friday I'm in love

Vaknade flera gånger i natt av att Micke pussade mig på pannan och tog min hand- så himla söööööt :') ärligt så tror jag att han gjorde allt de i sömnen eftersom de hänt förut men ändå :')♥♥ Sa hejdå som vanligt när han åkte i morse, innan jag somnade om i 1tim. Fick upp å tvättade håret, fixa mig lite lätt å begav mig till tåget. Somnade som en stock när jag väl hade satt mig på tåget- knappt att man vakna till när de ropa "Nästa Stockholm Central"... Skrev tentan - önska att jag hade kunnat koncentrera mig mer denna vecka, de hade känts mycket säkrare... Sitter nu på tåget hem, blir å slänga sig i soffan/sängen å vila tills älsklingen kommer hem vid 15 tiden. Längtar♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0