Kräfta

Micke va fortfarande full när han gick till bussen i morse - tyckte synd om honom trots att han själv hade valt de. Jag somnade om å vaknade till och från av att älsklingen, mamma å Kajsa skickade sms, vaknade sedan av mitt alarm vid 10.35. Gick upp å fixade i ordning mig för att dra ner till polisen för att fixa mitt pass. Drog till mamma som hade lunch vid 12 tiden. Vi satte oss vid Maren och solade, pratade lite å åt lunch (en cheeseburgare å minimorötter + en varsin milkshake), innan hon började jobba igen. Jag la mig ner på en filt och solade - LEDIG FRÅN SKOLAN IDAG!!!!!!! Så himla skönt. Snacka om att sommaren är här, kunde ligga i bikiniöverdel endast å halvlånga löparbyxor å sola tills klockan blev 15.40 då jag drog till mamma igen för att sedan ta en promenad hem. När jag kom hem märkte jag att jag såg ut som en kräfta - haha så typiskt att man inte lär sig av alla tidigare år då man inte heller smörjer in sig med solkräm innan man lägger sig i solen. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Micke kom hem för 1 tim sen - röd som en kräfta han oxå haha, så de e dags att börja med maten å sedan bara ta de lugnt <3
(är rödare än va bilden visar, på hela framsidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0