leeeeedig!

Va även hemma från skolan idag pga. Hjärnskakningen. Låg å myste med brorsan hela morgonen efter att älsklingen hade åkt å jobbat. Tog bilen till tandläkaren å pratade med Jennie i mobilen samtidigt. Mycket trevligt! Åkte hem å satte mig i soffan, med läxböckerna å försökte plugga inför tentan imorgon- gick väl sådär. Fick lite besök av mamma, pappa å Emil vid 17.20 tiden, innan de blev tvungna att åka igen. Micke kom hem vid 18 som vanligt, så vi käkade tsm innan han hjälpte mig med att installera om min data å jag plugga :) snäll som han är!!!! ♥ Va oss i sängen vid 21 å kollade på ngn film på 6:an. Myste lite innan han somnade. Blir å kolla en stund till innan jag oxå ska sova- godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0