Lyckad valborg trots allt

Valborg: va ska man säga, förutom hjärnskakningen så hade jag en trevlig valborg. Jag å Micke åkte hem till Hampus å umgicks med honom å Wille som sedan kom dit. Orkade lixom inte ligga hemma i sängen på valborg + att då hade även Micke fått vara hemma (han hade lovat mamma att ta hand om mig) å de ville jag ju inte... de drack som vanligt å jag höll mig nykter - körde :) Efter ett tag åkte vi till ngn Ted där vi träffa Rickard och Karl oxå. Hade väldigt trevligt! Jag får vara med om hel del när jag är med Micke å håller mig nykter. Men som man säger "det som händer i Gnesta stannar i Gnesta!!!" :) Skjutsade hem Hampus, å Wille innan vi åkte hem till oss :) somnade så sött i varandras famn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0