My feelings for you is more than real<3

Slapp åka o hämta Micke å Mika igår kväll/natt. De bestämde sig för att ta ett par bira (till) när de kommit till Tälje. Tror att älsklingen hörde av sig vid 1.10 att han satt på bussen på väg hem.... På en måndag :o Snacka om att han skulle va dödstrött (å fortfarande onykter) när han skulle upp kl.4.30... Inte riktigt mitt bekymmer men klart att de kommer påverka mig lite oxå om de e så att han vaknar upp på fel sida... När han kom hem vid 1.20 kom han in till mig i sovrummet å la sig i stort sätt på mig å myste lite allmänt innan han gick å borsta tänderna å kröp ner bredvid mig. Han la sin arm runt mig å förde mig närmare så att jag hamnade på hans bröst å armen runt hans midja - samtidigt som han höll sin andra arm på min arm. De va så himla myyyyyssigt!!!!!!!!! <3 Låg å pratade om allting, å tror inte att vi har skrattat så mycket någon gång när vi har bestämt oss för att sova. Ingen av oss kunde sluta skratta å de blev att vi "rullade" runt i sängen pga allt garv - misstolka inte "rulla runt", vi kunde inte ligga still helt enkelt, inget annat sexuellt!!!!! xD Blev i slutändan en hel del mys och jag tror att älsklingen sa att han älska mig 6-7ggr inom 30min hur starka känslor han hade för mig. Så himla underbart att höra de samtidigt som man möter hans blick å ser att han verkligen menar de han säger. Blev att vi låg å myste, beskrev våra känslor för varann å hur underbar våran framtid tillsammans kommer bli <3 Tillslut somnade vi i varandras famn, när klockan va 2.20 (2tim innan Mickes först alarm skulle ringa). Va så himla mysigt å älskar honom mer än allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0