Sammanfattning från förra veckan!

Satan vilken dålig uppdatering de har varit den senaste veckan - ber om ursäkt för det! En liten sammanfattning av vad som har hänt: Lör 11/5: Vaknade kl.6 av att älsklingen kröp ner i sängen och la sin arm runt mig, kysste mig på pannan å viskade "Älskar dig hjärtat!". Blev att man kröp närmare honom å somnade mot hans bröst som vanligt! <3 Vaknade vid 11 å drog till jobbet. Hämtade Emil på vägen hem eftersom vi hade bjudit hem honom till oss över natten. Tog det lugnt hemma, Micke stod för matlagningen denna kväll - riktigt gott, både förrätten och varmrätten! Blev att Micke hjälpte Emil med att installera om hans data, innan vi satte oss i soffan å kollade på två filmer - riktigt mysigt! Blev väl att vi kom i sängs vid 1 tiden någonting. Låg å myste med älsklingen ett bra tag, innan vi somna i varandras famn <3
Sön 12/5: Skjutsade hem Emil innan jag började jobba kl.12. Va fullt upp på jobbet hela dagen, så hann inte ens käka lunch ( + att jag aldrig käkar frukost... hehe). Blev att man tog det lugnt när man kom hem till lägenheten igen. Kolla tv, pluggade lite, umgicks med älsklingen så gott de gick medan han gibba ;) Blev att man kröp till kojs någorlunda tidigt denna kväll! Mån 13/5: Sovmorgon- så himla skönt! Drog till skolan, träffa Gabi (riktigt kul å träffa henne igen- ska bli mamma om max 3v :o vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), drog till kliniken och hade det väldigt lugnt - endast en patient. Tog sällskap hem med älsklingen. Blev att vi tog det väldigt lugnt när vi kom hem. Satte oss vid tv´n och bara chillade. Blev lite mys innen vi somnade relativt tidigt även denna kväll<3
Tis 14/5: Hände inget speciellt denna dag. Hämtade ut mitt pass. Lugn dag i skolan, klinik till kl.19 - fick en ros av en av mina patienter - så himla söööööööööööt!, Micke hade maten klar när jag kom hem vid 20.30, umgicks med honom å hade de allmänt mysigt<3
Ons 15/5: Samma sak som i tisdags - väldigt lugn dag. Slutade dock 15.45 denna dag. Tog sällskap med älsklingen hem precis som vanligt när jag slutar vid denna tid. Drog på basketträning för första gången på säkert 1,5mån hehe - skit kul iaf! Allmän lugn kväll annars!! Myspys innan vi somnade <3
Tors 16/5: Lugn skoldag. Slutade tidigt, men stannade kvar en stund för att öva praktiskt med Kajsa inför tentan. Drog hem å träffade Edith en stund innan vi båda drog iväg på träning. Väldigt trevligt :) Kom hem vid 21 tiden. Duschade, kollade hockey ( SVERIGE!!!!!), somnade i älsklingens famn som vanligt efter mys <3
Fre 17/5: LEEEEDIG!!! Tog det lugnt hemma. Mötte älsklingen, Hampus, Rickard och Bonnie nere på stan vid 15 tiden. Köpte present till en 1-årig kile (son till deras polare), satte oss på Caesar´s å tog några bira i stekande sol, innan vi drog hem till lägenheten igen. Blev att vi fortsatte dricka och hade de allmänt trevligt hela kvällen. Drog upp till pizzerian och käkade, satt där å snackade en stund innan vi gick hem igen. Sara å Anna tittade även förbi en stund. Jag å Micke monterade ner soffan när alla hade dragit, för att han skulle iväg å slänga den på lördagen och hämta våran nya soffa. Blev att vi myste en hel del innan vi somnade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0