"Ska nog försöka sova nu älskling, för det lär bli hårt & sent imorgon :) Sov så gott! Saknar och älskar dig massor hjärtat, mer än allt! Du och jag för alltid! <3"

Går dagen gick relativt snabbt trots att man va hemma helt själv. Kom till Tälje vid 12 tiden, gick förbi mamma en stund och gick runt på stan tills hon hade lunch. Käkade lunch med henne å drog sedan hem till brorsan i lägenheten. Myste med honom framför tv´n och datan tills det va dags att börja med maten. La även märke till att man inte ska lämna kylskåpet öppet och vända ryggen till, för då har man brorsan sittandes på en hylla i kylskåpet haha - så himla sööööt! :) Blev tyvärr så att jag inte hann käka något innan träningen (glömde helt bort tiden) så de va bara å packa grejerna och bege sig till Nykvarn. Träningen gick väldigt bra, för att inte ha tränat på 3v ca. Kändes väldigt bra å för en gångs skull va de kul :) Har inte känt den känslan på bra länge, så jag satte mig i bilen med ett leende. Blev tvungen att åka till Järna för att duscha och prova en ny klänning som jag beställt via nätet (bild kommer på onsdag då den ska användas ;P). Riktigt snygg! Blev att man inte kom från päronen förrän 22.40 tiden någonting. Smsade med älsklingen en stund innan han skickade godnatt sms där de stod : "Ska nog försöka sova nu älskling, för det lär bli hårt & sent imorgon :) Sov så gott! Saknar och älskar dig massor hjärtat, mer än allt! Du och jag för alltid! <3" Kunde inte låta bli å fälla en tår när jag läste smset - saknar honom så himla mycket! Gör så himla ont å vara ifrån honom :'( Låt dessa dagar flyga förbi, vill ha söndag kväll så jag får ligga i hans underbara å varma famn igen!!!!! <3 Så fort jag kom hem blev det att jag la maten i matlådor, och gjorde mig i ordning för sängen. Hade en skolavslutning att se fram emot, och en helg med syrran :) Tyvärr låg jag bara i sägnen och tänkte, tänkte på min älskling. Såg honom framför mig, hur sött han sover :') Tror inte att jag somnade förrän närmare kl.2... Älskar Micke mer än någoting annat <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0