!!!!!<3

I natt vaknade man med ett ryck av att lillen sparkade och en oerhört smärta i sidan. En stark krampliknande smärta som inte ville ge sig :( Jag tror att det dröjde minst 30 min innan jag återigen kunde somna å då hade jag fortfarande en del smärtor kvar.Det är helt underbart att vara gravid, bästa känslan, men samtidigt gör det väldigt ont när man får dessa smärtor. Tur att oron försvinner när man vet att det är fullt normalt att dessa kommer till och från när livmodern töjs ut!<3 Åkte till skolan, precis som vanligt. Eftermiddagen gick väldigt fort, och man va hemma vid 16.20 tiden istället för 17 bara för att man sluta tidigare- väldigt skönt. Sen dess har jag pluggat lite till tentan imorgon, samt förberett middagen lite. Micke kommer hem om 20 min ca å då ska vi försöka rensa ut hans grejer ur klädkammaren å försöka ställa ner det mesta i förrådet så vi får plats med Lillens grejer när det gäller förvaringen osv :) Underbart att äntligen börja komma igång med det här på riktigt!!! <3 Resten av kvällen blir det att bara ta det lugnt med älsklingen, innan det är dags för John Blund igen. Snacka om att veckorna och dagarna bara flyger förbi! Kolla kalendern idag å det är BARA 13v kvar exakt på dagen tills Lillen är beräknad att komma till världen :D BARA 13V!!!! :D det är sjukt, men heeeeeelt underbart <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0