Återigen lillördag och snart har även denna vecka flugit förbi!

Både måndag och tisdag hände det igen speciellt. Det gamla vanliga helt enkelt. Skola å sen hem till brorsan, förbereda maten å invänta att älsklingen skulle komma hem. Blev två relativt tidiga kvällar vilket vi båda behövde! Å alltid lika mysigt att somna in i Mickes famn å med ett leende på läpparna efter hans ord "älskar dig min sköna" eller "du och jag för alltid älskling"<3
Sov morgon till 9.40. Gick upp å fixade i ordning mig + käkade frukost innan jag begav mig till bussen. Sitter nu på tåget upp till skolan för att börja med en ny kurs samt kvälls pass på kliniken. Alltid lika surt att komma hem vid 20.50 men va ska man göra när schemat är som det är. Det sköna är att man till 99% får sovmorgon och middagen klar när man kommer hem, men det bästa e att komma hem till världens finaste kille!!!!<3 Förhoppningsvis går denna dag fort eftersom man börjar med en ny kurs + att man har fullbokat på kliniken. Hoppas hoppas hoppas verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0