"Jag vet att jag inte är odödlig, men en del av mig kan inte dö & det är min kärlek för dig<3"

För varje slag mitt hjärta slår så slår det för dig. Varje gång jag blundar så ser jag dig framför mig. Du får mig att känna mig värdefull och älskad för den jag är. För varje minut tillsammans med dig väcker det mer och mer känslor inom mig. Känslor som ingen annan har lyckats få fram. Ditt namn är inristat i mitt hjärta och där kommer det förbli inristat. Ingenting kommer kunna skilja oss åt, för jag kommer göra allt för att få behålla dig hela livet älskling. Din närhet, trygghet och framför allt kärlek är värt så mycket mer än någonting annat. Att hitta killen i mitt liv och att få bilda en egen liten familj har alltid varit en stor dröm. Men att få bilda familj med dig är mer än jag någonsin kunnat drömt om. Jag älskar dig så himla mycket Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0