Never walk alone

Igår, lör: Gjorde vi nästan ingenting. Gick upp, åkte ner till stan för att fixa lite grejer å älsklingen skulle köpa ny jacka vilket blev att jag fick ta över hans vinterjacka nu när jag e gravid så sliper jag köpa en ny bara för att! :) Kom hem å gjorde ingenting. Kollade på massa filmer/tv program i stort sätt hela lördagen, + att älsklingen spelade (som vanligt). Jag gick å la mig vid 1 tiden å älsklingen kröp väl ner närmare 3-3,30 någonting bara för att han fastnade framför datan å skype... Mysigt å känna hans närhet sen iaf <3
Idag: vaknade vi vid 12, käkade frukost å här sitter vi nog ännu i morgonrockar. Ska snart iväg å fira fars dag hemma hos mina päron med mat och trevligt sällskap. Finns nog inte så mycket mer å skriva just för tillfället men hoppas att ni får en trevlig dag å STORT GRATTIS ALLA ANDA PAPPOR PÅ ERAN DAG!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0