"Nu har man inte bara känt av knoddens rörelser dagligen, utan även sett hur magen rör sig när han sparkar! :D Underbart <3"

Fredag: Ledig från skolan - skönt! Steg upp närmare 12 tiden och gjorde i stort sätt ingenting fram till två tiden. Åkte ner på stan för att kolla på amnings bh, men slutade med att det blev två mamma leggins istället ^^ Träffade Micke direkt när han kom från jobbet. Han skulle kolla några grejer innan hemfärd. Blev även att han köpte en ny skjorta när han ändå var i farten - riktigt snygg :)
Tog det lugnt hemma å käkade, innan han skulle iväg till Heron för att bowla med Mika och Mange. Mange vart lite besviken när han såg att jag ej skulle med, så gulligt av honom ;) Blev att de sedan hämtade upp mig vid 22 tiden för att dra ner på stan en stund å ta några bira - självklart ville de ha med mig som chaffis ;) men de e tur att man alltid har lika trevligt med dessa grabbar! Mika satt även å sjöng AIK sånger till lillen haha^^
Åkte hem vid halv 1 å kröp nästan till kojs direkt. Bästa som finns e att få somna med älsklingens kropp tätt emot min och ha hans armar runt mig samt att somna till våran älskade sons sparkar <3 de e kärlek <3 Igår va knodden verkligen på hugget, och sparkade i stort sätt konstant när vi skulle sova - underbar känsla för både mig å Micke <3

Idag har man inte gjort så mycket egentligen. Ställde alarm för att tvätta kl.10 medan Micke fortfarande sov. La mig igen 1,5 tim för att sedan flytta över tvätten till torktumlaren. Kände att de ej va ngn idé att krypa till kojs igen när klockan nästan va 12. Gjorde frukost till mig å mitt lilla hjärta, å käkade framför Sons of Anarchy. Gjorde i ordning oss för att sedan åka till Stockholm med min familj och mormor å morfar, för att käka på restaurang. Vi skulle fira morfars 70 års dag i förskott tillsammans med min morbror m. familj. Det va mycket trevligt! Underbar mat och det bjöds på mycket skratt och prat! :) En väldigt lyckad kväll om jag ska sammanfatta mig kort!!!!
Jag å Micke sitter nu hemma i lägenheten, han framför datan och gibbar med Martin, medan jag slänger in detta inlägg^^ Blir som sagt en lugn hemma kväll. Förhoppningsvis blir det inte så sent ikväll heller även om man inte har något speciellt inplanerat imorgon!<3

Jo juste, måste bara tillägga "Nu har man inte bara känt av knoddens rörelser dagligen, utan även sett hur magen rör sig när han sparkar! :D Underbart <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0