Snabb sammafattning för denna vecka!

Mån:
Kurs med andra blivande föräldrar - väldigt spännande och lärorikt. Vi va det yngsta paret och sist beräknade, men ändå så va jag bland de största även om jag inte är så jätte stor om jag får äga min egna åsikt, eller ah man ser ju att magen har växt mer å mer men ni fattar ^^
Vi fick även se en annan bild av varandra, just när vi satt och pratade + tittade på filmerna barnmorskan visade. Mycket intressant som sagt!

Tis:
Opererade bort (tro det eller ej) min tredje bröst vårta ^^ Vart tillslut 3 stygn under mitt högra bröst. Bedövningen satt i hela dagen/kvällen, och därefter ömmade det rätt rejält och allting va väldigt stramt samt blödde lite. Vart en rätt lugn tisdag annars.
Jo juste - köpte två ur gulliga klädesplagg till Lillen, när jag ändå va nere på stan (A) Kunde inte hålla tassarna bort haha<3
(bilder kommer i nästa inlägg)

Ons:
Hade klinik så kom hem vid 20.45 tiden Älsklingen hade varit duktigt å lagat mat till jag kom hem - väldigt gott! Blev en lugn kväll framför tv´n.

Tors:
LUUUUGN dag! Inget spec hände...
Gick även in i v.25 :D tänk va tiden går fort sparkarna blir bar tyligare å tydigare för varje dag (enligt mig haha) <3
så himla underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Fre:
9 underbara månader med mitt livs kärlek!!! Älskar honom mer än alt!!!!!!<3

Ledig från skolan! Pluggade i stort sätt hela dagen och kvällen. Kollade på idol med älsklingen och somnade sedan i soffan medn Micke gibbade lite efter idol. Blev mys sen när vi la oss i sängen <3

Lör:
Åkte till mina päron vid 1 tiden. Micke skulle byta till vinter däcken och fixa bien för att sedan lägga ut den på blocket. Fick därmed hjälp av pappa å brorsan hela eftermiddagen, medan jag å mamma gick å satte ljus på pappas mormor/morfars grav och handlade till maten. Kollade lite på barnvagnar å tillbehör innan det va dags för Skellefteå - AIK matchen.
Jag å älsklingen åkte hem vid 19 tiden, och tog det lugnt resten av kvällen. Precis som Micke sa så kändes det konstigt att inte vara ute å festa tanke på att det va Halloween, men ändå rätt skönt med en lugn lördag!!!! Jag somnade även i soffan denna kvällen ^^

Idag, söndag:
Har inte gjort speciellt mycket. Tvättade vid 10. Åkte ner på stan med Micke för att träffa Mika och Peter (+ käka frukost på Templet), innan de skulle vidare för att se AIK´s sista match. Jag fyllde på mitt busskort å tog hand om tvätten. Sen dess har jag bara pluggat och tagit det lugnt. Väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan käka något och bara chilla samt titta på solsidan ikväll :)

Hoppas att ni har haft en trevlig vecka !!!
Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0