trött trött åter trött

Igår sov jag å älsklingen till kl.14. Vi båda kände att de va läge att gå upp då även om vi gärna hade legat kvar i sängen en stund till. Käkade väldigt lätt frukost å tog det allmänt lugnt. Drog till pizzerian vid 17.15 tiden för att slänga i oss lite käk innan Micke skulle åka å hämta Mange å Mika för att de skulle basta å dricka lite bira. De höll mig sällskap tills klockan blev närmare 19 tiden då de drog ner till bastun, medan jag satt kvar i lägenheten å myste med brorsan + kollade på Sons of Anarchy (grymt bra serie!!!!!). Älsklingen ringde å fråga om jag kunde åka hem till Mika å hämta mer bira till dom å vad gör man inte för dom ;) vid 22 tiden kom de upptraskande, nyduschade å någorlunda fräscha tanke på hur många öl dom hade fått i sig. Vi alla drog sedan ner på krogen för en kul grej. Det va en mycket trevlig lördag ♥
Idag väcktes vi av att min kära svärmor ringde vid 12.20 tiden (snacka om att vi har sovit mycket denna helg!). De hämtade upp oss å åkte iväg för att kolla barnvagn. Det kändes som en djungel när man såg hur mycket olika vagnar det fanns. Vi valde ut två stycken som jag å Micke skulle fundera över å sen i veckan beställa hem. Kollade även lite på bilbarnstol å spjälsäng. Känns fortfarande jätte overkligt! :) Åkte hem å käkade lite lätt innan det va dags att åka vidare till min farmor å farfar för att käka middag. Haha känns som om att vi bara käkar^^ hade det väldigt trevligt hela kvällen! Åkte hem lagom till Johan Falk. Blev även lite mys♥ Just nu har jag svårt å sova medan älsklingen ligger så sött här bredvid å sover. Är nog bäst att försöka sova trots allt så man orkar upp någorlunda tidigt för att plugga å sen träffa Evelina (är ledig från skolan). Godnatt sov så sött allihopa♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0