21 år! :)

Då e man inte längre 20 år längre! Blev en helt vanlig morgon, bortsätt från att man fick en extra puss, kram å ett varmt grattis från älsklingen :) Åkte till skolan för att först ha klinik å sen neurologi lektion. Kliniken av väldigt seg eftersom man inte hade ngn patient å föreläsningen gick väl okej men lite förvirrande (pga läraren). Sitter nu på tåget hem för att komma hem till Micke. Förhoppningsvis så har han hunnit klart med allt han skulle göra tills jag kom hem :) annars får jag väl hålla mig undan precis som de senaste dagarna haha ^^ Ska bli mysigt å bara komma hem, ha en myskväll med älsklingen å bli bjuden på god mat. Presenten får jag tydligen inte förrän på söndag kväll efter att man har blivit firad av släkten :p Gör mig ingenting att vänta, huvudsaken att jag får vara med killen i mitt liv<3<3
Bild från när jag bara va ngn vecka gammal :)
Gammal bild ^^
Bild från 2012
Bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0