Grym och trevlig helg med underbara människor!!

Har haft en lugn och händelsefattig lördag, men en fartfylld söndag.
I lördags tillbringade jag å älsklingen em/kvällen/natten i Gnesta hos hans underbara föräldrar. Micke skulle nämligen hjälpa dem med deras nya dator så vi passade på att slagga där å åka därifrån direkt till Järna sen på söndagen. Blev en hel del prat, skratt och skojigheter under hela kvällen. Kikade även lite i fotoalbum från när Micke va liten - grymt sööööt :D Hoppas att våran lilla son får hans gener istället för att bli som mig - en riktig knubbis haha.
Mysigt å krypa ner i sängen efter en toppen lördag <3

Igår väcktes vi halv 12 av min kära svärfar av att frukosten va klar. Vi käkade, pratade och fixade i ordning oss för att sedan bege oss till mina päron å hjälpa dom med att fixa tills släkten skulle komma för att fira mig i efterskott. Det fanns inge så jätte mycket att hjälpa till med så älsklingen och Emil satt å spelade Fifa14 och jag testade lite kläder för att skicka iväg till en sån här välgörenhet.
Vid 15 tiden kom både släkt och vänner - mycket trevligt :)
Det bjöds på god mat, fika och mycket skratt och trevligt sällskap!!!!
Fick massa fina presenter från alla!
Tack så jätte mycket för allting!!!!!!!!!

Framåt 19 tiden hade alla åkt hem och vi hade hjälpt mina päron att städa undan allting. Packade ihop alla blommor och presenter man hade fått och begav sig hemåt. Kändes ju lite konstigt att inte stanna kvar på platsen man hade firat sig på men så e de när man inte får plats i våran lägenhet :p haha
Blev en lugn kväll med älsklingen framför tv´n innan vi båda kröp ner i sängen och myste! Bästa avslutningen på kvällen, är alltid att krypa ner bredvid killen i mitt liv å bara känna hans kärlek! Älskar Micke så himla mycket å känslorna växer bara mer å mer för varje dag som går! Obeskrivlig kärlek!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lite av det jag fick på min födelsedag:
* bärbar dator av älsklingen
* 1000kr presentkort på MQ + blommor av svärföräldrarna
* 300 kr presentkort på Lindex av morbror m. familj
* 500 kr presentkort på Lindex + 2 ljusstakar + blommor av farmor å farfar
* 1000 kr + chokladkaka + blommor av mormor å morfar
* Ett ljusstatil + ljus av pappas kusiner m. familj
* 5 års dagbok av fam. Dahlqvist
* Stålmannen body och ett par mus liknande tofflor till Lillen + lotion och två från body shop för att smörja in magen med + en ängel till halsband av den blivande gudmodern Mikaela :)
* Ett glasfat + läppglans + godis + 200kr presentkort på bio av mina kusiner
* 2 par guldörhängen + biljett till Rock of Age musikalen + nackkudde till våran soffa och som ett litet bord som man hänger över armstödet + ett stort hårspänne + något mer om jag minns det rätt (^^) av mina föräldrar

Känns som om att jag har glömt något men kommer inte på vad haha ^^ Men STORT tack för allting !!!!! Är väldigt nöjd med allting! Älskar er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0