V.23 (22+0)<3

Godmorgon kära läsare, eller god eftermiddag kanske passar bättre för vissa ^^ Idag börjar man inte skolan förrän kl.13.15 vilket gjorde att man kunde sova till halv 11 - gudomligt underbart!!!! Vart lite mys med brorsan innan man gick upp för att göra sig i ordning och slänga i sig lite frukost, innan det va dags att bege sig till bussen. Sitter nu på tåget upp till Stockholm för endast 2tim skola, vilket är skönt men samtidigt väldigt onödigt tanke på att jag reser 3tim tur å retur varje dag... Men va ska man göra, bara å bita ihop :) Planerna för idag annars blir bara att ta det lugnt hemma, plugga lite och chilla framför tv'n. Blir som sagt ingen fartfylld torsdag det här inte. Invänta min födelsedag som är imorgon, eller ah kl.00.45 i natt för att vara exakt ;) ska bli spännande å se va älsklingen har hittat på för han har varit väldigt hemlighetsfull de senaste dagarna och förbjudit mig att vara i hans närhet pga att han har haft lite saker att göra som han INTE kunde nämna vad de va haha *förväntansfull flickvän* Måste även slänga in att våran älskade son redan går in i v.23 idag (22+0) :D det är sjukt va tiden går fort!!! Känns ärligt som om att de va igår som jag testade mig å berättade för Micke att vi skulle bli föräldrar :o helt underbart å magiskt!!!! <3<3 älskar mina pojkar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0