v.24 (23+0) och man tar helg! =)

Då har ytterligare en vecka gått, och jag går nu in i v.24 (23+0) :) Tänk va våran son växer på bra inne i magen, och sparkarna blir bara tydligare å tydligare för varje dag som går. Hoppas snart att Micke också får känna lillkillens rörelser :) Det är grymt mysigt och man vill hela tiden ligga och hålla händerna på magen, å hoppas på att han ännu en gång ska sparka. De som inte har varit gravida eller inte är gravida nu, kan aldrig ana hur det är att ha ett litet mirakel inuti sig, men jag hoppas att alla en gång i livet får uppleva det - en helt magisk och underbar upplevelse!!!!!! Förutom Micke, så är det här i toppen på det bästa som har hänt mig! Obeskrivligt <3
Just nu sitter jag hemma i soffan och tar de allmänt lugnt. Borde plugga lite, men känner ingen direkt lust. Kollar på när brorsan lever livet här hemma och välter allt möjligt haha. Han är bra tokig våran älskade katt. Kommer bli en väldigt lekfull storebror när lillen kommer till världen, även om man får vara lite försiktig i början, eftersom brorsan blir tokig för minsta lilla nytt som kommer hem. Kan t.o.m. vara ett papper som trillar ur någons väska, en plastpåse eller vad som. Som sagt, man lär inte kunna lämna lillen ensam med brorsan många sekunder i början ^^ Alldeles strax blir de att gå upp till Ica Orren för att köpa creme fraiche till middagen, och därefter ta fram plugg grejerna, innan min älskade pojkvän kommer hem, från att ha hjälpt Mika med att möblera om /flytta på en massa grejer. Resten av kvällen händer det väl inte så mycket heller. Micke lär sätta sig vid datan en stund och jag underhålla mig med något tv program eller sitta här vid min dator. Förhoppningsvis kan det bli en liten myskväll också, men det får vi se senare ;) Ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi. Puss och kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0