"Ville bara säga att jag älskar dig mer än allt älskling!!"

I fredags hände det väl inte så mycket egentligen. Micke försov sig så han kom till jobbet 5-10 min försent. Vi fick säga hejdå rätt snabbt hemma när han gick eftersom han skulle iväg på kryssning direkt efter jobbet, eller ah vid 18 tiden gick båten men han skulle inte åka hem emellan.... :( som vanligt va det väldigt jobbigt att säga hejdå även om man vet att tiden går fort å att det bara är 24tim men samtidigt så känns det lite som om att han aldrig är hemma nu för tiden, då han antingen är iväg på hockey/fotboll + utgång, bara utgång, lana med sina polare osv medan jag e hemma... Är han hemma så sitter han oftast vid datan å jag ligger i soffan.. Det blir inte så mycket att man ses eller gör något tillsammans :( saknar de!!!!! Även om han ska passa på innan våran älskade son kommer, så önska man ju självklart att endast vi kan hitta på något eller iaf göra något ihop än att vara på separata håll...

Men iaf han skulle på kryssning med jobbet ( å man kan bara tänka sig hur det skulle sluta med 20st arbetare...) å jag skulle vara hemma... Skoldagen gick väldigt fort, konstigt nog. Hämtade mamma å Emil när jag kom hem för att vi skulle åk å handla innan pappa skulle komma vid 16 tiden. Tur att man fick sällskap av familjen nu när älsklingen inte skulle vara hemma. Vi städade lägenheten, käkade pizza framför tv'n (idol) och hade de allmänt trevligt, även om de blev tjafs som vanligt mellan mig å mamma xD
Messade lite med älsklingen under kvällen innan han ringde vid 22.20 tiden för att säga att han älskade mig (a) så himla gulligt!!!
Kollade klart på idol innan jag hoppade i sängs. För att kunna somna sprayade jag Mickes parfym på kudden för att ändå ha honom nära tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0