You're always on my mind

I söndags hände det absolut ingenting. Vakna flera gånger på morgonen av att brorsan försökte krypa in i täcket (antagligen för att de e mörkare där än i rummet) och av att Micke armbågade mig flera gånger i sömnen haha. Vid 12 tiden gick både jag å älsklingen upp och käkade frulle eller ah Micke drack upp sin Cola å jag käkade. Tror att han fortfarande kände sig bakis från kryssningen... Närmare 13-13.30 tiden kröp Micke ner bredvid mig i soffan och somnade. Vaknade till med ryck till och från men somnade snabbt om igen. Halv 6 gick jag å handlade till middagen som Mike hade lovat att laga + att han hade bjudit sina föräldrar på middag, osmart som han e (inbjudan kom på fyllan) xD han hoppade in i duschen 5min innan de kom och hade precis fått på sig byxorna när det ringde på dörren. De ville inte ens kommentera hur han såg ut å de va lika bra de haha. Blev att Micke förberedde middagen medan vi andra satt som fåglar å tittade, medan vi pratade om allt möjligt. Blev även prat om hur vi skulle strukturera inför bebisen med utrymme för alla saker och tillbehör, å hur vi skulle ha sängen i sovrummet eftersom vi inte har plats för en barnkammare i våran lägenhet. Ulrik å Micke kom fram till något men eftersom Micke mådde som han gjorde minns han ju självklart inte va de kom fram till haha. Resten av kvällen va trevlig med mycket prat och självklart god middag- älsklingen kan om han verkligen vill!!!! Vi gick å la oss relativt tidigt för att vara oss å vi somnade direkt i varandras famn<3 Gårdagen gick relativt snabbt. Hade ledbehandlingslektion på fm. Och neurologi lektion på em innan man kunde bege sig hemåt igen. Myste med brorsan en stund innan pappa Micke kom hem från jobbet. Han hade helt glömt bort att vi skulle till min faster för att fira henne som fyllde år. Han avslöjade sig lite att han hade annat att fixa inför min födelsedag på fredag eftersom han kom med meningarna "kuk oxå, hade helt glömt bort det. Jag har ju massa annat att göra" och "det kan jag inte avslöja för dig älskling" ;) Blev att jag höll mig i köket tills han hade gjort sig i ordning innan vi åkte å käkade hos min faster å farbror. Mycket trevligt. Åkte hem efter 2tim å på vägen hem ringde han sin polare Martin å bad honom sätta sig vid datan för han behövde snacka med honom men vad det va för saker kunde han inte avslöja å tittade lite retsamt på mig haha. Han förbjöd mig att vara i vardagsrummet när vi kom hem så de va bara att lägga sig i sängen, stänga dörren och sätta på tv'n eftersom Micke skulle fixa lite grejer samtidigt som han pratade med Martin via Skype. Vid 22 tiden kröp han nej bredvid mig å höll om mig hårt samtidigt som han sa att jag e det bästa som hänt honom å att han aldrig skulle svika/lämna mig- helt underbara att höra honom att säga de!!!!! :') Blev sätt vi kollade på 112Aina å en hel del mys innan vi somnade tätt intill varandra med armarna om varandra- bästa som finns att somna på detta sätt!!!!!!! Kan inte säga mer än att jag e världens lyckligaste att få vara hans sambo & har en liten son som sparkar och lever livet i magen<3<3<3<3
Idag hade man sovmorgon till kl.10 då man inte börjar skolan förrän halv 1, dock slutar man inte förrän kl.19.15 eftersom man har klinik. Även idag får Micke laga mat, känns konstigt att man kommer hem till färdiglagad mat även om det är rätt skönt ibland ;p återigen min tur att stå i köket imorgon och på torsdag eftersom han ska bjuda mig på mat igen på fredag för att fira min 21-års dag :) Från ingenstans så orkar jag verkligen inte ha klinik ikväll!!!!!!!!!! Tur att dessa pass går rätt fort ändå. Dock är man ju inte hemma förrän 20.45-21 tiden pga den långa resvägen. Bästa av allt är att man kommer hem till världens underbaraste pojkvän<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0