Återigen tillbaka på jobbet efter en mån- ingen större förändring^^

Sen i onsdags har mina dagar i stort sätt bara bestått av skola, träning med mamma, lugna hemmakvällar med älsklingen å världens finaste katt :) har kollat på tv, film å bara haft det allmänt mysigt tillsammans. Igår blev de en rätt stressig eftermiddag eftersom jag skulle direkt till jobbet efter skolan. Tur att tågresan gick fort då man snackade med Mange å fick skjuts till jobbet av pappa ifrån södertälje :) hela jobbtiden gick någorlunda snabbt, kan ha med att jag höll på med mobilen hela tiden å snackadr med Herman som jag jobbade med + smsa med Bonnie å Micke :) Fick skjuts till tälje efter jobbet å tillbringade de sista fredagstimmarna ute med älsklingen å Mika + Alexandra som vi mötte på templet :) mycket trevligt!!! Drog hem å käkade en toast innan jag sa godnatt till min älskade sambo (som satte sig vid datan en stund) å kröp ner till kojs eftersom jag skulle upp å jobba 11 timmar♥
I morse vakna jag innan alarmet å va pigg konstigt nog. Låg å titta på världens finaste person en stund innan brorsan hoppa upp på hans mage å la sig där å somna. Blev att man klappade honom en stund innan man gick upp å gjorde i ordning sig för jobbet. Sa hejdå till Micke lite snabbt innan han somnade om. Åkte till jobbet där jag sitter nu å gör ingenting. Min brukare ligger å sover så jag får väl passa på å plugga lite nu när jag har möjligheten innan jag ska gå på lunch uppehåll. Efter jobbet blir de att åka å hämta älsklingen å Bonnie utanför Gnesta där de har varit på Richards födelsedagsfest å bege sig hemåt innan man återigen ska upp å jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0