Underbar lördag med fina personer!

Då har man precis kommit hem från en underbar kväll hos fina Malin och Philip i Strängnäs. Vi bjöds på lövbiff och potatisgratäng m. sallad till varmrätt och jordgubbar m. glass till efterrätt - riktigt smaskens!!!
Både innan, under tiden och efter middagen vart det prat om allt möjligt, och i största delen av kvällen bestod det av skratt från alla håll. Riktigt mysigt =)
Får vi snart göra om igen!!

Theo somnade i bilen, så nu ligger han å sussar så sött i sin vagga, medan älsklingen gibbar lite och jag sitter här. Blir nog snart å sova för min del, då jag vaknade varje timme mellan klockslagen 5 och 10 i morse. Sjuuuukt trött, och det hade inte med att Theo vaknade och ville ha mat, utan jag vakna utan någon anledning alls. Ska bli skönt å få krypa till kojs och förhoppningsvis så sova ett antal timmar innan lill skruttenvill ha mat :)

Hoppas att ni har haft en trevlig lördag!
Vi hörs.
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0