Återigen har bloggandet hamnat åt sidan ett bra tag. Vi har haft fullt upp med renoveringen av nya lägenheten sen vi fick nycklarna, rivit å byggt upp en ny vägg mellan sovrummen, kapat å gjutit väggen mellan kök å vardagsrum, slagit igen ena dörröppningen till köket för att få ett U-kök, rivit bort all tapet å alla golv i hela lägenheten å mycket annat. Om man säger så här så ska vi "bara" tapetsera, lägga nya golv & montera å sätta upp köket, sen e de i stort sätt bara att flytta in !!! :D som vi längtar!
Både jag, Micke å våra pappor har legat på alla fyra å slitit med att få allt klart å det har lätt varit värt det hur varmt å drygt de har varit nu när det är sommarvärme ute- jävligt snyggt blir de iaf!!!!

Theo har även hunnit med att fylla 5mån! ♥
Tänk va tiden flyger fram! Han låg ju lixom i magen å sparkade precis :o Saknar den tiden men är överlycklig att få vara med å uppleva hans uppväxt med killen jag älskar mest av allt!♥ Micke å Theo in my life!♥
Sen vår guldklimp föddes har han charmat oss alla, med sina vackra havsblåa ögon, ett leende som skulle smäla isberg, hans jollrande på mornarna å pratar samt besvarar allas leenden! Fortfarande lite overkligt att han faktiskt är min alldeles egna son, att jag är mamma, han han är min å Mickes lilla ängel!!!♥♡
Både jag å älsklingen skulle offra allt för honom, å de finns INGENTING jag ångrar med att jag blev gravid så pass fort som jag blev. Vi är å har varit redo att bli föräldrar sen första dagen vi mötte varandras blickar utanför pressbyrån i Södertälje Centrum♥
Oslagbar kärlek♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0