3 dagar kvar till BF - inga fler tecken på att det är dags!

Vakna vid 13 tiden - skönt å få sova ut lite även om 12 tim sömn egentligen e för mycket för mig då jag bar blir seg resten av dagen. Lillkillen tar mer å mer av min energi, så jag hoppas att han kan titta ut snart. Inte för att jag kommer ha mer energi då, men ni fattar ;) Längtar så himla mycket <3
3 dagar kvar till BF men känner fortfarande inge mer än förvärkarna som jag haft nu i någon vecka. Sammandragningarna finns där dagligen, mens känslan har övergått till magknips smärta (rätt så lindrig), ryggsmärta finns om jag sitter/ligger länge i samma position och lillens rörelser är som dom ska. Det enda som saknas är de riktiga värkarna! För en gångs skull så längtar man till att få känna den här extrema smärtan, känns underligt att säga så men vill inget hellre just nu tanke på att det leder till något magiskt!!!!! <3

Framåt 15 tiden idag gick jag å älsklingen upp i den nya lägenheten för att ta mått å spekulera lite hur vi vill ha det sen när vi får tillgång till renoveringen! Lär nog komma inom 2 v iaf ! :D Då blir man ägare till en 3:a å ett nytt liv öppnar sig som barnfamilj - jätte mysigt för oss <3
Kom precis hem från lägenheten (3,5tim senare i stort sätt) - tog lite längre tid än väntat men nu vet vi i stort sätt hur vi vill ha de vilket e grymt skönt. Blir en hel del renovering men tur att man har en sambo, pappa, lillebror å svärfar som älskar sånt här ! :) Även en svärmor som gillar å rita upp kök. Kommer gå galant alltihopa!
Snart blir de för älsklingen att måla taket i hallen en gång till, å jag börja med maten. Blir en lugn söndags kväll med lite gibb och/eller Breaking Bad avsnitt innan de e dags för sängen och en ny vecka.

Hoppas att ni har haft en trevlig söndag å sätt Sverige ta sin andra guld medalj i OS!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0